19 Eylül 2008 Cuma

Çekmeköy Nükte Sözen İlköğretim Okulu açıldı.

Nükte Sözen İlköğretim Okulu'nun internet sitesi için buraya tıklayın.



Hayırsever vatandaş Nükte Sözen’in isminin verildiği ilköğretim okulu Çekmeköy Soğukdere mevkiinde 2008-2009 Eğitim öğretim yılı için törenle açıldı.Törene Çekmeköy kaymakamı Mehmet Arslan, Çekmeköy Belediye Başkanı Av. Sıddık Eraslan, Çekmeköy Milli Eğitim Müdürümüz Sıtkı Verim, Jandarma Komutanı, Nükte Sözen hanımefendi veliler ve öğrenciler katıldılar.

Program saygı duruşu ve istiklal marşı ile başladı. Nükte Sözen İlköğretim okulu müdürü bir konuşma yaptı. Çekmeköy İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıtkı Verim konuşmasında, Çekmeköy’ün sınırlarının alabildiğine genişleyerek onbinlerce öğrenciye sahip bir ilçe olduğunu dile getirdi.

Çekmeköy Belediye Başkanı Av. Sıddık Eraslan konuşmasında yerel yönetimlerin eğitime büyük bir önem verdiğini dile getirerek Çekmeköy Belediyesinin de bugüne kadar bütün okullarımıza her türlü desteği esirgemediklerini dile getirdi.

Çekmeköy Belediyesinin bugüne kadar Milli Eğitimle birlikte çalışarak milli Eğitime toplamda 43 dönümlük arazi tahsis ettiklerini söyledi. Bu arazinin günümüz değerinin 40 milyon YTL’nin üzerinde olduğunu belirten Başkanımız, son üç yılda Çekmeköy’ü bir eğitim ve kültür vadisine dönüştürmenin haklı gururunu yaşadıklarını da sözlerine ekledi.

Açılışın ardından Çekmeköy kaymakamı Mehmet Arslan, Belediye Başkanı Av. Sıddık Eraslan, Mili Eğitim Müdürü Sıtkı Verim Okulun yapılmasında büyük bağışları bulunan Nükte Sözen, ilköğretim okulunun içini gezerek yeni eğitim öğretim yılının hayırlı olmasını dilediler.

Kaynak : Çekmeköy Belediyesi

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok güzel okul ben oraya giidiyorum herşeşyiyle çop güzel ama öğretemnler biraz zayıf gibi

Adsız dedi ki...

benim çocuğumda orada okuyor ama hiç memnun değilim okulun eğitim sistemini beğenmiyorum eğitim konusunda müdür ve öğretmenlerin duyarsızlığından şikayetçiyim lütfen çoçuklara kitap okutup sınıfı terkeden öğretmenler istemiyorum sonra gelip ne okudunuz diye sormayan öğretmen istemiyorum atatürkün kurduğu bir ülkede öğretmenlerin çağdışı sanki imam hatip kursuymuş gibi dini vaazlar vermesi doğrumu sınıflardaki öğretmenlerin nerden geldiğini mesleklerinin dışında türkçesi bozuk diksiyonları zayıf öğretmenler istemiyorum lütfen okul müdürüne duyrulur saygılarımla öğrenci velisi

Adsız dedi ki...

bence oldukça başarılı öğretmenlerin ve idarecilerin olduğu bir okul. Cocuğumu okula yazdırmak icin cok ugrastım, sizce bu kadar kötü olan bir okula bu kadar talep olur muydu?
Başarılarınızın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

ben o okulda okuyorum. güzel okul öğretmenlerimiz çok iyi hepsine teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

bende çocuğumu oraya göndermek istiyordum gerçekten eğitim düzeyi öğretmenleri zayıf bir okul mu ben kalabalık değil daha iyi bir eğitim alabilir diye düşünüyordum şimdi tereddütlerim oluştu